grafikerlerin kullandığı programlar

13:32
1
Arkadaşlar Benim bizzat başıma gelen ve çok uğraştıran fakat sonunda çözüme ulaştığım bir sorun olan "blogda yaptığım kayıtların 2 aynı mesajda 2 kez görünmesi" sorununu halletim Çözüme Geçelim.

İlk olarak blog html düzenleyicisini  açın ama widget şablonlarını genişletmeyin..

ardından Aşağıda Kodları blogunuzda bulun.. ve değiştirin ..Kodlar toplu halde olduğundan başını ve sonunu bloğunuzda tespit edin kopyala yapıştır yapın... Kolay Geldim. Geniş bilgi için buradan iletişime geçebilirsiniz..

KODLAR [Kodları Bloga Eklemek bi hayli Zahmetli olduğundan Uploadı Tercih Ettim. Anlayışınız İçin Teşekkürler]

RapidShare Download 
Hotfile          Download
DepositFile  Download

Letitbit         Download

1 yorum :

cetin dedi ki...

Dostum senin bahsettiğin bu sorun http://www.herogrenci.com/ sitesindeki sorunla aynı sorun mu. herhangi bir konuya gir ve konunun altında aynı konu bir daha görünüyor. eğer bu bahsettiğin sorun buysa kodları tekrar yükler misin ? kaldırılmışta :)